Дистанційне навчання (біологія і екологія)





















8 вересня 2020р.   група №11  

Тема: Міждисциплінарні зв’язки біології та екології.  

Опрацюйте ст.3-6 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html   Завдання №1 (ст.8) виконайте письмово в робочих зошитах.  


7 вересня 2020р.   група №14  

Тема: Міждисциплінарні зв’язки біології та екології.  

Опрацюйте ст.3-6 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html   Завдання №1 (ст.8) виконайте письмово в робочих зошитах.  
















(21.05.2020р.) групи №11,12

Тема: Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.                                                                              Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=7_x9IfWYtMU Опрацюйте параграф №45 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html

(14.05.2020р.)група №12

Тема: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.                                                                 Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ociA40U4-fo.   Опрацюйте параграф №44 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html

 група №22

Тема: Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.                              Перегляньте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=queAHtLEPIU   Опрацюйте  параграф  № 48   підручника   https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html.

(08.05.2020р.) група №11

Тема: Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.                        Опрацюйте параграф №48 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html   Виконайте завдання після параграфа.

(07.05.2020р.) група №22

Тема:Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини.Опрацюйте  параграф  № 47 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html.

(06.05.2020р.) групи №21, №22                                                                                            Тема: Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.                                                                          Перегляньте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=WZDH3hVnpIw&t=454s                                                                  Опрацюйте  параграф 45 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html,  зробіть короткий конспект.


(28.04.2020р.) група №21
Тема:Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.
Перегляньте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=icdxMEM2Hm4
Виконайте запропоновані завдання.

 група №14
Тема: Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gA62xwJqc5k

(27.04.2020р.) група №11
Тема: Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
Опрацюйте параграф №51 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html

Виконайте завдання після параграфа. На запитання №4 дайте відповідь письмово (в робочих зошитах)

(24.04.2020р.) група №24
Тема: Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок.
Опрацюйте  параграф № 23підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html . Виконайте завдання після параграфа.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=v94JGKKdvkY


(23.04.2020р.) група №22
Тема: Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=txoEb4jLnTE
Вивчіть   параграф 47 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1243-biologiya-11-klas-ostapchenko.html . Занотуйте ключові терміни та поняття.

(22.04.2020р.) група №21
Тема: Концепція сталого розвитку та її значення. Поняття про екологічне мислення.
Опрацюйте  параграф 41 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html . Зробіть короткий конспект.

(08.04.2020р.) групи №21, №22
Тема:Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.
Перегляньте презентацію https://www.youtube.com/watch?v=gxGo_YFbFfc
Опрацюйте та законспектуйте параграф 36 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html

(07.04.2020р.) групи №21, №22
Тема: Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=sUMTuyexEoc
Опрацюйте та законспектуйте параграф 35 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html


(06.04.2020р.) група №14
Тема: Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини
Перегляньте відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=LlW0qv_HFRA
Пройдіть  тестування  https://naurok.com.ua/test/metodi-doslidzhennya-genetiki-28067.html


групи №11, №12
Тема: Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині
Письмово дайте відповідь на запитання зі слайду №19.
Опрацюйте параграф №39 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html

(02.04.2020р.) група №11, №12
Тема: Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини
Перегляньте відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=LlW0qv_HFRA

(01.04.2020р.) Завдання для учнів груп №21 та №22
Тема: Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
Перегляньте відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=r0m2y8TJx9w
Опрацюйте параграф №34 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html Зробіть короткий конспект. Дайте відповідь на запитання та виконайте завдання, наведені після параграфа.
Перегляньте відео за посиланнями:


(26.03.2020р.) Завдання для учнів груп №11,№12 та №14 (Урок №36)
Тема: Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки.
Перегляньте відеоурок   https://www.youtube.com/watch?v=JPQRVAsZ7uM
Опрацюйте ст.129-131 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html 
Виконайте завдання №1 та дайте відповідь на запитання №2 ст.134.

Завдання для учнів груп    №11,№12  (Урок №37) 
Тема: Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки
Уважно послухайте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=OseO3n_NJAg
Опрацюйте параграф №33 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1132-biologiya-ekologiya-10-klas-anderson.html   Законспектуйте його.

Попрацюйте з он-лайн тестами https://naurok.com.ua/test/zakoni-mendelya-32627.html, попередньо обравши «тестування».



(25.03.2020р.) Завдання для учнів груп №21 та №22
Тема: Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.
Перегляньте презентацію:
Опрацюйте параграф  №30  підручника ( https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html ). 
Законспектуйте його, таблицю зі слайда №8, переглянутої вами презентації,  запишіть у зошит.



(24.03.2020р.)Завдання для учнів груп №21 та №22
Тема: Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі. Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери.
Опрацюйте параграфи  №31 та №32  підручника ( https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html )
Параграф №31 законспектуйте.   
Для закріплення знань попрацюйте з тестами:
 https://naurok.com.ua/test/biosfera-yak-globalna-ekosistema-struktura-ta-mezhi-biogeohimichni-cikli-yak-neobhidna-umova-isnuvannya-biosferi-19367.html

Завдання для учнів груп №11,№12,№14 (Урок №35) 
Тема: Основні поняття генетики
Перегляньте презентацію:
Інформацію зі слайдів №3-5 занотуйте і вивчіть.
Перегляньте наступні відео:


(23.03.2020р.) Завдання для учнів групи №14
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми  «Обмін речовин і перетворення енергії»
Перегляньте відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=J8VuigisH1M
Перевірте свої знання шляхом інтерактивного тестування: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/bologya-ekologya-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/tema-2-obmn-rechovin-peretvorennya-energ/16101-test      Бажаю успіхів :)

20.03.2020р. Завдання для учнів групи № 24
Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації.
Перегляньте презентацію  http://www.myshared.ru/slide/1159508/
Опрацюйте ст.55-56 підручника ( https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html), законспектуйте їх.

Складіть 3 тестових запитання до даної теми.


(18.03.20)  Завдання для учнів груп №21 та №22
Тема: Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
Опрацюйте параграф №27  підручника (Біологія і екологія 11кл. О.А.Андерсон,  https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html )
Занотуйте основні поняття і терміни з параграфа №27
Виконайте завдання вкінці параграфа.


13.03.2020р. Завдання для учнів групи №24
Виконайте практичну роботу, користуючись нижченаведеною інструктивною карткою.

Інструктивна картка  до  практичної   роботи  № 1
Тема: Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування.
Мета: визначити ознаки адаптованості різних видів організмів до водного, наземно-повітряного і грунтового середовища існування.

1. Розгляньте зображення представників різних видів організмів (ст.59 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html ). Визначте їх середовища існування.
2. Складіть план опису ознак адаптованості організмів до середовища існування (зверніть увагу на форму й особливості покриву тіла, особливості будови кінцівок тощо)
3. Результати досліджень занесіть до таблиці за зразком:

№ з/п
Обєкт    дослідження
Середовище існування
Риси пристосування
1



2



3



4



5



6





4.Зробіть висновок до практичної роботи.

(11.03.2020р.) Завдання для учнів груп №21 та №22
Тема: Механізми регуляції густоти (щільності) та чисельності популяцій. Функціональна роль популяцій в екосистемах.
Опрацюйте параграф №26  підручника (Біологія і екологія 11кл. О.А.Андерсон,  https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html )
Зробіть  короткий конспект опрацьованої інформації.
Орієнтовна схема конспекта:

Популяція --______________________________________________________
__________________________________________________________________.

Характеристики популяції: а)___________________________
                                                    б)___________________________
                                                    в)___________________________
                                                     г)___________________________
                                                     д)___________________________
                                                     е)___________________________
Структура популяції: 1.__________________
                                         2.__________________
                                         3.__________________
                                         4.__________________
Популяційні хвилі –_______________________________________________________
____________________________________________________________________________.
Гомеостаз популяції –______________________________________________________
_____________________________________________________________________________.
Дрейф генів – _______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________.

Класифікація популяцій  (залежно від розмірів території, яку вони займають) :
  • ____________________________________
  • ____________________________________
  • ____________________________________

Дайте відповіді (усно) на запитання після параграфа.


Тема: Властивості та характеристики екосистем.
Опрацюйте параграф  №27 підручника (Біологія і екологія 11кл. О.А.Андерсон, https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html )
Занотуйте основне, користуючись орієнтовною схемою:
Екосистема—_____________________________________________________
_________________________________________________________________.
Структура екосистеми (рис.133)

Характеристики екосистем:
  1. _____________________________
  2. _____________________________
  3. ______________________________
  4. ______________________________
  5. ______________________________

Властивості екосистем: а) ________________________
                                            б) ________________________
                                             в) ________________________
                                              г) ________________________
Біом____________________________________________________________
__________________________________________________________________.
Наземні біоми:_____________________________________________________
__________________________________________________________________.
Водні біоми:_______________________________________________________
__________________________________________________________________.

Дайте відповіді (усно) на запитання після параграфа.




Немає коментарів:

Дописати коментар