(07.05.2020р.) група №22
Тема:Генна інженерія людини:
досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини.Опрацюйте параграф № 47 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html.
(06.05.2020р.) групи №21, №22 Тема: Застосування методів генної та клітинної
інженерії в сучасній селекції. Перегляньте
відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=WZDH3hVnpIw&t=454s Опрацюйте параграф 45 підручника https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html, зробіть короткий конспект.
(28.04.2020р.) група №21
Тема:Завдання та
досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.
Виконайте
запропоновані завдання.
група №14
Тема: Захист геному людини від шкідливих
мутагенних впливів
(27.04.2020р.) група №11
Тема: Поняття про онкогенні фактори
та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.
Виконайте
завдання після параграфа. На запитання №4 дайте відповідь письмово (в робочих
зошитах)
(24.04.2020р.)
група №24
Тема: Складові
здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і
побутова гігієна, відпочинок.
Тема: Збереження біорізноманіття як необхідна
умова стабільності біосфери.
(22.04.2020р.) група №21
Тема: Концепція сталого розвитку та її значення. Поняття
про екологічне мислення.
(08.04.2020р.) групи №21, №22
Тема:Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного
повітря та його охорона.
(07.04.2020р.) групи №21, №22
Тема: Поняття про якість довкілля.
Критерії забруднення довкілля.
(06.04.2020р.) група №14
Тема: Сучасні
молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини
групи №11, №12
Тема: Гени структурні та
регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині
Письмово дайте
відповідь на запитання зі слайду №19.
(02.04.2020р.) група №11, №12
Тема: Сучасні
молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини
(01.04.2020р.) Завдання
для учнів груп №21 та №22
Тема: Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.
Перегляньте відео
за посиланнями:
(26.03.2020р.) Завдання
для учнів груп №11,№12 та №14 (Урок №36)
Тема: Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки.
Завдання для
учнів груп №11,№12 (Урок №37)
Тема: Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки
(25.03.2020р.) Завдання для
учнів груп №21 та №22
Тема: Агроценози, їхня структура та особливості
функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.
Перегляньте презентацію:
Законспектуйте його, таблицю зі слайда
№8, переглянутої вами презентації, запишіть у зошит.
(24.03.2020р.)Завдання для
учнів груп №21 та №22
Тема: Біосфера
як глобальна екосистема, її структура та межі. Біогеохімічні цикли як необхідна
умова існування біосфери.
Параграф №31 законспектуйте.
Для закріплення знань попрацюйте з тестами:
https://naurok.com.ua/test/biosfera-yak-globalna-ekosistema-struktura-ta-mezhi-biogeohimichni-cikli-yak-neobhidna-umova-isnuvannya-biosferi-19367.html
Завдання
для учнів груп №11,№12,№14 (Урок №35)
Тема: Основні
поняття генетики
Перегляньте
презентацію:
Інформацію зі
слайдів №3-5 занотуйте і вивчіть.
Перегляньте
наступні відео:
(23.03.2020р.) Завдання
для учнів групи №14
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми
«Обмін
речовин і перетворення енергії»
20.03.2020р. Завдання для учнів групи № 24
Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічних
систем різного рівня організації.
Складіть 3
тестових запитання до даної теми.
(18.03.20) Завдання для учнів груп №21 та №22
Тема: Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.
Занотуйте основні
поняття і терміни з параграфа №27
Виконайте
завдання вкінці параграфа.
13.03.2020р. Завдання для учнів групи №24
Виконайте практичну роботу, користуючись нижченаведеною інструктивною
карткою.
Інструктивна
картка до практичної
роботи № 1
Тема: Визначення ознак
адаптованості різних організмів до середовища існування.
Мета: визначити ознаки адаптованості
різних видів організмів до водного, наземно-повітряного і грунтового середовища
існування.
2. Складіть план опису ознак адаптованості організмів до середовища
існування (зверніть увагу на форму й особливості
покриву тіла, особливості будови кінцівок тощо)
3. Результати досліджень занесіть до таблиці за зразком:
№ з/п
|
Об’єкт дослідження
|
Середовище існування
|
Риси пристосування
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
4.Зробіть висновок до практичної роботи.
(11.03.2020р.) Завдання для учнів груп №21 та №22
Тема: Механізми регуляції густоти (щільності) та
чисельності популяцій. Функціональна роль популяцій в екосистемах.
Зробіть короткий конспект опрацьованої інформації.
Орієнтовна схема
конспекта:
Популяція --______________________________________________________
__________________________________________________________________.
Характеристики популяції: а)___________________________
б)___________________________
в)___________________________
г)___________________________
д)___________________________
е)___________________________
Структура популяції: 1.__________________
2.__________________
3.__________________
4.__________________
Популяційні хвилі –_______________________________________________________
____________________________________________________________________________.
Гомеостаз популяції –______________________________________________________
_____________________________________________________________________________.
Дрейф генів – _______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________.
Класифікація популяцій (залежно від розмірів території, яку вони займають) :
- ____________________________________
- ____________________________________
- ____________________________________
Дайте відповіді
(усно) на запитання після параграфа.
Тема: Властивості та характеристики екосистем.
Занотуйте
основне, користуючись орієнтовною схемою:
Екосистема—_____________________________________________________
_________________________________________________________________.
Структура екосистеми (рис.133)
Характеристики екосистем:
- _____________________________
- _____________________________
- ______________________________
- ______________________________
- ______________________________
Властивості екосистем: а) ________________________
б)
________________________
в)
________________________
г)
________________________
Біом—____________________________________________________________
__________________________________________________________________.
Наземні
біоми:_____________________________________________________
__________________________________________________________________.
Водні
біоми:_______________________________________________________
__________________________________________________________________.
Дайте відповіді
(усно) на запитання після параграфа.
Немає коментарів:
Дописати коментар